osonateca.com | plataforma gastronòmica 2.0 d'osona
Accés zona usuaris EMAIL: Separador PASSWORD [no el recordo!]: [nou soci?] | FacebookTwitterInstagram
Separador
Separador
Capçalera
Separador
Cercador cercador
cerca per nom
Separador
 
Separador
Cercador avançat
població
tipus de cuina
ideal per
característiques
preu
 
Separador
Desplegar poblacions [54]
separador
Desplegar tipus de cuina [38]
separador
Desplegar ideal per [19]
separador
Desplegar característiques [30]
separador
Desplegar preu [6]
separador
 
Digues que vens de part nostra
 
fitxa de bar/restaurant
osonateca.com >> bars i restaurants >>
FITXA: Restaurant Arròs i Peix
VISITES: 23905
Restaurant Arròs i Peix
Separador
C/ de la Riera, 30, Plaça Gaudí | 08500 Vic
93 883 25 64 | http://www.arrosipeix.cat
Contacte Contacte Contacte

El peix i el marisc, com tots els altres ingredients, són sempre frescos. I és que treballem amb la millor qualitat per oferir el millor servei. Un dels nostres professionals us aconsellarà en tot el que necessiteu, mireu i trieu, nosaltres us ho cuinarem al vostre gust. Podreu escollir entre una gran varietat de plats ja siguin de la parada o de la nostra pissarra on hi trobareu, entre altres: amanides, verdures, peix, carn, fideuàs i una gran varietat d'arrossos (caldós, de peix i marisc, d'espardenyes, negre...).

Per nosaltres el més important són els nostres clients, és per això que cuidem cada detall, i us oferim els productes de la millor qualitat.
 
característiques
Apte per a celíacs, local climatitzat, menjar per emportar, es pot reservar, pagament amb targeta, terrassa, wifi i carta de vins.

Celíacs Local climatitzat Menjar per emportar Es pot reservar Pagament amb targeta Terrassa Wifi
 
horari

Tancat Dia de festa setmanal: dilluns

Horari Horari:
De dimecres a dissabte:
Migdia de les 13 a les 16 h.
i vespres de les 20 a les 0 h.

Dimarts i diumenge:
Només obert el migdia de les 13 a les 16 h.

 
etiquetes
 
TIPUS DE CUINA: catalana | creativa | espanyola | marisqueria | mediterrània | IDEAL PER: trobades d'empresa | trobades familiars | trobades informals | joves | ambient modern | menjars de negocis | bona relació qualitat preu | cites romàntiques | CARACTERÍSTIQUES: celíacs | local climatitzat | menjar per emportar | es pot reservar | pagament amb targeta | terrassa | wifi | carta de vins |
 

* Aquestes són totes les etiquetes associades a Restaurant Arròs i Peix. Per veure altres bars i restaurants amb les mateixes etiquetes només cal que feu un clic en una d'elles.

 

PROTECCIÓ DE DADES:

De conformitat amb el que estableix la normativa vigent en Protecció de Dades de Caràcter Personal, l’informem que les seves dades seran incorporades al sistema de tractament titularitat de OSONATECA - BITWORKS – XAVIER VILARDELL BASCOMPTE amb NIF 33950878A i domicili social situat al C/ LEPANT 23 DE TONA (BARCELONA), amb la finalitat d’atendre les seves consultes i remetre-li comunicacions comercials que puguin ser del seu interès. En compliment amb la normativa vigent, OSONATECA - BITWORKS – XAVIER VILARDELL BASCOMPTE informa que les dades seran conservades durant el termini estrictament necessari per complir amb els preceptes esmentats anteriorment.

L’informem que tractarem les seves dades d’acord amb l’existència del seu consentiment.

OSONATECA - BITWORKS – XAVIER VILARDELL BASCOMPTE informa que procedirà a tractar les dades de manera lícita, lleial, transparent, adequada, pertinent, limitada, exacta i actualitzada. És per això que OSONATECA - BITWORKS – XAVIER VILARDELL BASCOMPTE es compromet a adoptar totes les mesures raonables perquè aquests es suprimeixin o rectifiquin sense dilació quan siguin inexactes.

D’acord amb els drets que li confereix la normativa vigent en protecció de dades podrà exercir els drets d’accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició al tractament de les seves dades de caràcter personal així com del consentiment prestat per al tractament dels mateixos, dirigint la seva petició a l’adreça postal indicada més amunt o al correu electrònic info@osonateca.com.

Així mateix i d’acord amb el que estableix la Llei 34/2002, de 11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, en el seu article 21, sol·licitem també el seu consentiment exprés per enviar-li publicitat dels nostres productes o promocions que considerem puguin ser del seu interès, per correu electrònic o per qualsevol altre mitjà de comunicació electrònica equivalent.

L’informem que podrà revocar en qualsevol moment el consentiment prestat a la recepció de comunicacions comercials enviant un correu electrònic a l’adreça de correu electrònic: info@osonateca.com. Podrà dirigir-se a l’Autoritat de Control competent per a presentar la reclamació que consideri oportuna.

 
Separador
Separador
1 2 3
 
Destacat Separador RESTAURANT INNOVADOR AMB UNA IMPRESSIONANT PARADA DE PEIX. GRAN VARIETAT DE PLATS I DIVERSITAT D'ARROSSOS.
 
Separador
On som? on som?
Comentaris comentaris [8]

ELS USUARIS REGISTRATS GAUDEIXEN DE MOLTES AVANTATGES, COM SORTEJOS EXCLUSIUS I VALS DE DESCOMPTE DIRECTES PER A BARS I RESTAURANTS.

Registrar-se Vull registrar-me!

NOM I COGNOMS:
 
CORREU ELECTRÒNIC VÀLID:
 
MISSATGE:
 
 
 
Comentari immapc65 (via Instagram) | 25/02/2019

Uns arrossos boníssims.
Comentari Mariona Vilaró Girgas | 03/12/2018

Hi pots trobar tot tipus de peix i te'l fan al moment. Genial.
Comentari Enric Toledo Gonzalez | 17/11/2018

Espectacular
Comentari Dolors Girbau | 11/07/2018

Un peix excel·lent i l'arròs també.
Comentari Mariona Vilaró Girgas | 05/07/2018

L'Arròs i peix és perfecte per menjar peix fresc.
Comentari Judit Bufí Torner | 10/11/2017

Tracte excel·lent, et sents molt ben atès, sobretot a l'acollida amb la copa de cava. Recomano la paella de llamàntol, només de pensar-hi se'm fa la boca aigua.... I per entrant unes zamburinyes a la planxa, la resta és tot molt bo, però nonpodeu marxar sense haver provat el que us recomano
Comentari Manel de Manel | 06/08/2017

Restaurant excel·lent. Quan arribes et serveixen una copa de cava i et mostren el peix i el marisc fresc de la parada. Et comenten com el poden cuinar i esculls el que et ve més de gust. Pots triar la quantitat exacte: tres gambes, cinc cloïsses... També fan arrossos individuals i els pots personalitzar amb marisc de la parada. Qualitat espectacular i molt bon servei. Proveu-lo!!
Comentari Elisa PLanagumà | 18/02/2015

Molt bo i si encara t'agrada el peix t'encantarà. El cuiner et fa la suggerència del dia i t'informa dels plats que pots provar. Amb tot això, és un restaurant car, i no hi ha menú degustació o menú de migdies.
 
 

© 2011-2023 BitWorks | Última actualització: 03/06/2023 | FacebookTwitter Instagram

Avís legal Avís legal | Política de Cookies Política de Cookies | Política de privacitat xarxes socials Política de privacitat xarxes socials | Contacte Contacte | Crèdits Qui som? | Alta a Osonateca Nosaltres també hi volem ser!